Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Nieuwe beauty tips

Mijn beauty tips voor deze week.

1. Simpelweg honing op je gezicht.

Je hoeft geen hydraterende maskers meer te kopen. Vanaf nu kan je gewoon naar de supermarkt om een pot honing. Honing staat bekend om zijn helende, verzachtende en waterhoudende werking (vooral koninginnebrij). Zelf kocht ik honing van het merk Tartimiel, een smeerhoning die dus heel makkelijk in het aanbrengen is. Na een scrub en 10 minuten stomen liet ik de honing een half uurtje op mijn gezicht rusten. Ik verwachtte er eerlijk gezegd niet veel van, maar toen ik na het afspoelen in de spiegel keek was ik verbaasd. Mijn huid zag er egaler uit. Zelfs de plekjes die normaal gezien zichtbaarder worden na het reinigen waren niet zichtbaar.

Wat honing wel niet doet is zuiverheden aanvechten. Daarvoor gebruik je dus de scrub en het stomen!



2. Over stomen gesproken...

Gebruik steeds een zalf op je lippen wanneer je je gezicht stoomt. Ik merk dat als ik dat niet doe, mijn lippen beginnen tintelen en dat wijst erop dat ze aan het uitdrogen zijn van de warmte.



3. Duik dit najaar in je makeup voorraad!

Ik gebruik dagelijks makeup. Ik zeg dat ik er elke dag op mijn best wil uitzien. Natuurlijk is dat ook zo, maar het is niet helemaal waar. Ik gebruik namelijk niet elke dag mijn duurste of beste producten. Het liefst gebruik ik degelijke maar goedkope producten. Toch geraken deze nooit op. Ik heb namelijk een enorme makeupvoorraad...Nog 20 mascara's, 50 lippenstiften, 10 blushes, 60 verschillende oogschaduwkleuren...En daar zitten een paar hele goede/dure tussen!

Soms vergeet ik zelfs dat ik ze heb en dat is niet goed als ik eens een gelegenheid heb. Natuurlijk, makeup laat me niet specialer voelen omdat ik ze dagelijks draag, maar misschien is het daarom net belangrijk dat je niet je duurste makeup dagelijks gebruikt. Ja! Op een date bijvoorbeeld kan je de duurdere gebruiken. Je ziet er even goed uit, misschien zelfs beter, máár je voelt je specialer omdat je het dure merk hebt gebruikt en voelt je zekerder.

Nu, ik heb morgen een date en daarom schrijf ik hierover. Op den duur ben ik het zo gewoon om bepaalde goedkopere makeup te gebruiken dat ik bijna niet meer de moeite zou doen om voor een date een ander product te gebruiken dan op andere dagen. Nochtans zal de routine hetzelfde blijven! Een groot principe in de beautywereld is namelijk: het gaat niet om wélke producten je gebruikt, het gaat erom hoe je ze aanbrengt!

Laten we desondanks niet vergeten dat sommige producten écht wel hun geld waard zijn.

Ziehier:







4. Maak eens een aspirinemasker

Yorum Gönder

0 Yorumlar